5 Põhjust, miks Te peaksite laskma oma kodulehte uuendada ja moderniseerida

3–4 aastat veebidisaini maailmas on pikk aeg. Kui täpsem olla, siis see on täpselt parajalt pikk, et uued standardid, praktikad ja tehnoloogiad saaksid ühineda.
Kui Teie koduleht on arendatud enne 2012–2013 aastat, siis oleks aeg mõelda kodulehe uuendamisele.
Koduleht võib küll täiesti tavaline välja näha, kuid mõnikord vajavad just need osad, mis on head, kõige rohkem tähelepanu.
Toome välja 5 põhjust, miks peaksite oma kodulehte uuendama:

1. Teie koduleht ei ole mobiilisõbralik

Esitame natuke statistikat, mille üle saate mõelda: umbkaudu 56% kogu interneti liiklusest tuleb mobiiltelefonidelt.

56%

Ning võime garanteerida, et see number jätkab kasvamist.

Kui teie koduleht ei ole kohalduv ehk leht ei kohaldu, kui seda vaadata tahvelarvutist või mobiilist, siis võite paljudest külastajatest ilma jääda. Kuna inimesed vaatavad lehti väga paljudel erinevatel seadmetel, peab pakkuma kasutajamugavust iga ekraani peal.

Pole kindel kas Teie koduleht on mobiilisõbralik? Kliki siia.

mobiilisõbralik koduleht

2. Teie koduleht ei ole optimeeritud otsingumootoritele

Esiteks alustame lihtsate asjadega. Kas teie kodulehel on olemas blogi? Kui ei ole, siis peaksite kindlasti selle peale mõtlema, kuna see on üks väga suur turundusallikas. Kasutades õigeid märksõnu, saab tänu blogile kodulehele külastajaid juurde (Eeldades, et investeerite õigesse teenusesse nimega kodulehe optimeerimine). Peaksite ka teadma, et otsingumootoritele meeldib värske sisu. Iga kord, kui uuendate oma lehte uue sisuga, käivad Google robotid Teie saidi uuesti läbi ning seeläbi arvutatakse välja ka kodulehe uus koht Google otsingutes. Kui Te lisate oma kodulehele uut sisu, siis suurendate võimalust olla Google otsingutes märgatav. Lisage sellele uhiuus koduleht ning on garanteeritud,et saate rohkem tähelepanu, sotsiaalseid jagamisi ning uusi kliente.
kodulehe optimeerimine

3. Te ei saa ise oma kodulehele sisu lisada või seda uuendada

Kui Te pole kindel, kas peaksite oma kodulehte uuendada laskma, on see suur punane lipp, mis peaks Teid veenma seda tegema.
See on Teie koduleht. Kui Te ei saa seda ise uuendada, vaid lasete kellelgi teisel seda teha, siis mis mõte üldse on kodulehe omamisel?
Muidugi, kodulehe omamisega kaasnevad ka tehnilised aspektid, mis võivad tavainimesel üle jõu käia. Siiski, sellega, kuidas muuta teksti või laadida pilte üles, ei tohiks kaasas käia klienditeeninduse poole pöördumine ja arvete maksmine.

4. Teie koduleht laeb avamisel aeglaselt.

Google juhiste kohaselt peaks veebisait laadima alla 2–3 sekundiga.
Kliki siia, et teada saada, kui kiirelt Teie koduleht laeb.
Liiga aeglane? Aeg on uuendusteks.
kodulehe kiiruse testimine

5. Teie koduleht ei ole kasutajasõbralik

Kuidas teada, kas koduleht on kasutajasõbralik?
Kui Teie telefon heliseb kasvõi ühe korra seetõttu, et klient küsib Teie käest lihtsa küsimuse, millele oleks saanud vastuse ka kodulehelt, siis see on märk, et koduleht ei ole kasutajasõbralik.
Informatsiooni peab jaotama kodulehel nii, et külastaja leiaks vajaliku teabe kiirelt ja probleemideta.
Kui kliendid peavad Teiega ühendust võtma, kuna ei leidnud vajalikku informatsiooni kodulehelt, siis on kodulehega midagi valesti.
Kui oleme Teid veennud selles, et peaksite oma kodulehte uuendama, siis oleme rõõmuga valmis Teiega rääkima.